Allergieën

In het voorjaar komt veel weer tot bloei. Veel mensen hebben nu al last van gesnotter, rode ogen, een loopneus en een overprikkeld immuunsysteem doordat er allerlei pollen in de lucht zweven.

Allergie is één van de meest voorkomende chronische ziekten en steeds meer mensen hebben er last van. In Nederland heeft ongeveer 1:4 mensen bewust last van een allergie.

Een allergie kan een behoorlijke impact hebben op je dagelijks functioneren. Het kan bijvoorbeeld leiden tot een slechte nachtrust door innerlijke onrust, volgevoel, benauwdheid, huidklachten (zoals jeuk- en pijnklachten, schilfers, kloofjes), gewrichtspijn, artrose, spierpijnen, spierkrampen en zelfs ziekteverzuim.

In de praktijk komen veel mensen die op zoek zijn naar de oorzaak van hun klachten. Uit (aanvullend) onderzoek zoals ontlasting, bloed- of mondslijmvlies, blijken veel meer mensen klachten te hebben ontwikkeld vanuit chronische spijsverteringsproblemen en ontstekingsreacties in het lichaam. Voorbeelden van allergieën zijn vaak gluten, lactose en histamine en hierdoor kunnen pijn-, huid-, hormonale problemen en auto-immuunziekten ontstaan.

Er bestaan verschillende soorten van allergieën zoals luchtweg- en contactallergieën. Allergische klachten worden veroorzaakt doordat allergenen het afweersysteem prikkelen. In veel gevallen treden de klachten op daar waar het allergeen het lichaam binnenkomt.

Het is van groot belang om allergie vroegtijdig op te sporen en herstel van het lichaam te bevorderen. Behandelingen bij Het Gezond Zijn Centrum – praktijk Zielsgeluk zijn er altijd op gerust om op een natuurlijke manier het zelfhelend vermogen van het lichaam te bevorderen en onderbouwde afgestemde voeding en orthomoleculaire adviezen.

Grote gezondheidsverbeteringen na darmherstel

• Persoonlijke adviezen voeding en orthomoleculair a.d.h.v. laboratoriumonderzoek en na aantal maanden nacontrole om adviezen hierop af te stemmen – dus altijd het lichaam volgend
  • Darmherstel, herstel spijsvertering en spijsverteringsorganen
  • Darm-brein-herstel
  • Huidherstel
  • Hormoonherstel
  • Massagetherapie, voetreflex- en klanktherapie
  • Psycho sociaal therapie, hypnotherapie, werken met innerlijke delen

Heb je persoonlijke vragen?

Neem gerust contact op.

Lijkt het je interessant om een webinar bij te wonen over Celgezondheid of Darmgezondheid? Je bent erg welkom om veel informatie te krijgen over het ontstaan van allergieën, en andere ziektebeelden en hoe je jezelf kunt helpen om inzichten te krijgen wat de kern is van jouw probleem.

Webinar Darmgezondheid: woendagavond 24 mei en Cel Gezondheid: woensdagavond 31 mei. Beide avonden starten om 20.00 u. en duren een uur. Wil je een webinar bijwonen stuur een bericht